Όροι Εγγύησης

Όροι εγγύησης προϊόντων

Για όλα τα επώνυμα προϊόντα, ο κατασκευαστής αναλαμβάνει μέσω της αντιπροσωπείας του την εγγύηση του προϊόντος σας.
Μπορείτε να απευθυνθείτε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία ή να μας στείλετε το ελαττωματικό προϊόν και να το προωθήσουμε στην αντιπροσωπεία για την επισκευή του. Αγοράζοντας οποιοδήποτε επώνυμο είδος, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση D.O.A. (Dead On Arrival) ήτοι εξαρχής ελαττωματικό προϊόν,  μετά την σχετική γνωμάτευση οποιουδήποτε αναγνωρισμένου από την κατασκευάστρια, επισκευαστή.


Εξουσιοδοτημένα Service.

Για συσκευές Apple
Info Quest Technologies
Διεύθυνση: Αλ. Πάντου 25, Καλλιθέα 176 71
Τηλέφωνο: 21 1999 1000

Για συσκευές Samsung
Smartec S.A.
Διεύθυνση: Φειδιππίδου 7, Χαιδάρι 124 61,
Τηλέφωνο: 21 0582 0000

Για συσκευές Samsung, Huawei, LG, Nokia
Arvato Greece
Διεύθυνση: Λεωφ. Κηφισού, Αθήνα 104 42
Τηλέφωνο:21 0519 7500

Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με το νόμιμο παραστατικό αγοράς.
  2. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά, από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε ρητά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η εξής:

  1. Αποστέλλετε το προϊόν στο D-klik με έξοδα δικά σας.
  2. To D-klik αποστέλλει το προϊόν στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο σέρβις για έλεγχο και εξακρίβωση της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο σέρβις ότι η βλάβη οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος και επιστροφή τυχόν μεταφορικών εξόδων.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος D.O.A., το D-klik.gr υποχρεούται σε συνεννόηση με τον πελάτη να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς,συμπεριλαμβανομένων των τυχόν μεταφορικών εξόδων, στον πελάτη.

Σημαντική ενημέρωση: Τα προϊόντα Apple σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας στις 19/09/2013, θα πρέπει να έχουν απενεργοποιημένη την υπηρεσία Find my iphone πριν την αποστολή τους στο service.
Καλό είναι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε πριν προβείτε στην αποστολή, με το τμήμα εξυπηρέτησης με email στο info@d-klik.gr ή τηλεφωνικά στο 212 0002 299.

Ελαττωματικά προϊόντα ως αποτέλεσμα λάθος χειρισμών του χρήστη

Δεν μπορούμε να εγκρίνουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφουμε το προϊόν.
Εάν θέλετε μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή του προϊόντος με κόστος που επιβαρύνει τον αγοραστή κατόπιν συνεννόησης.
Το προϊόν φυλάσσεται στην αποθήκη του D-klik για χρονικό διάστημα μέχρι 30 μέρες, μετά δε το πέρας των 30 ημερών διατίθεται στην αγορά.

Ελαττωματικά προϊόντα που κατά τον έλεγχο στο Service δείχνουν να λειτουργούν

Οι συνεργάτες μας στο τμήμα Service θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικώς ή με e-mail, για να σας ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα φυλάξουμε το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα το πολύ 30 ημερών και στη συνέχεια θα το διαθέσουμε στην αγορά.
Προσοχή: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, σύγκρουση, κ.λ.π.), επιβαρύνεστε με έξοδα. Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

Απώλεια δεμάτων αποστολής

Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προϊόντα εντός του χρόνου παράδοσης που καθορίζεται από την αρμόδια υπηρεσία ,παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Θα ενημερωθείτε για το χρόνο αποστολής του προϊόντος και εάν εκκρεμεί η παράδοσή του, θα φροντίσουμε να εξακριβώσουμε που βρίσκεται το δέμα.
Εάν έχουν περάσει 7 μέρες από την αποστολή του δέματος και δεν το έχετε λάβει ακόμη, θα σας το αντικαταστήσουμε και θα δώσουμε εντολή να σας αποσταλεί χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.


* Η εγγύηση δεν καλύπτει τον φορτιστή τα ακουστικά καθώς και την μπαταρία της συσκευής.
** Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρεία μας.
*** Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει σε περίπτωση που:
        α. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
        β. Η βλάβη προκλήθηκε από βρέξιμο, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
        γ. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή, μετατροπή ή καθαρισμό της συσκευής σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα της περιοχής.
        δ. Έχουν αλλοιωθεί πληροφορίες όπως : η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό απόδειξης της αγοράς. Η κάρτα εγγύησης δεν είναι μεταβιβάσιμη.
        ε. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή. (Αρχική φόρτιση 5-6 ώρες).
       στ. Παρακαλούμε όπως φυλάξετε την κάρτα εγγύησης σε ασφαλές σημείο γιατί δεν θα σας χορηγηθεί νέα σε περίπτωση απώλειας.
**** H διετής εγγύηση ισχύει για όλες τις επώνυμες Android συσκευές και όχι για τις συσκευές Apple. Στην περίπτωση των Apple συσκευών δίδεται εγγύηση 1 έτους.