Συχνές ερωτήσεις (FAQ)


Πως να αγοράσω


Μπορείτε να αγοράσετε με τους ακόλουθους τρόπους αγοράς:
  • απευθείας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα
  • καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο.
Δεν δεχόμαστε παραγγελίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κ.λ.π.)

Πως να πληρώσω


Μπορείτε να πληρώσετε με τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής :
  • Αντικαταβολή μετρητών (εφόσον το ποσό δεν υπερβαίνει τα 500€)*
  • Πιστωτική-Χρεωστική κάρτα (Δε διαθέτουμε πρόγραμμα δόσεων)
  • Μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό.
* Ο τρόπος «αντικαταβολή» μετρητών έχει επιπλέον χρέωση 4€.

Πως να παραλάβω


Μπορείτε να παραλάβετε με τους ακόλουθους τρόπους παραλαβής
  • Παραλαβή με εταιρεία ταχυμεταφορών (Speedex Courier)
  • Παραλαβή σε 1-3 εργάσιμες ημέρες αναλόγως προορισμού (εξαιρούνται οι καθορισμένες από τη μεταφορική εταιρία ως «δυσπρόσιτες περιοχές»)
  • Επιπλέον χρέωση 4€ για δέμα έως 2 κιλά.

Διαθεσιμότητα


Αν παραγγείλατε προϊόν με ένδειξη διαθεσιμότητας :
  • Διαθέσιμο, θα παραλάβετε  σε 1-3 εργάσιμες ημέρες αναλόγως προορισμού (εξαιρούνται οι καθορισμένες από τη μεταφορική εταιρία ως «δυσπρόσιτες περιοχές»)
  • Κατόπιν Παραγγελίας, θα παραλάβετε  εντός 30 ημερών με την προϋπόθεση τηλεφωνικής, από πλευράς μας, επικοινωνίας για επιβεβαίωση και εξόφλησης


Αφαίρεση ΦΠΑ + Δικαιούχοι (ΠΟΛ.1150/2017 άρθρο 39Α). Υποχρέωση καταβολής από τον αγοραστή.

  • Είναι οι επαγγελματίες με κανονική υπαγωγή στον ΦΠΑ.
  • Προϋποτίθεται σε κάθε περίπτωση Προσωποποιημένη Πληροφόρηση από TaxisNet.
  • Η παραγγελία ανεξαρτήτως ποσού θα ΠΡΕΠΕΙ να εξοφληθεί με μεταφορά των χρημάτων από τραπεζικό λογαριασμό ή κάρτα της επιχείρησης.
  • Η παραλαβή θα ΠΡΕΠΕΙ να γίνει είτε από τον νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης είτε από εξουσιοδοτημένο νόμιμα πρόσωπο της επιλογής του, σε κάθε περίπτωση όμως με επίδειξη ταυτότητας.


Προβλήματα


Δεν μου ήρθε το δέμα που περιμένω

  • Μέσω του αριθμού αποστολής του δέματος επικοινωνείτε με την εταιρεία ταχυμεταφορών.


Παρέλαβα το δέμα και η συσκευασία ή οι ταινίες ασφαλείας ήταν σκισμένες - αλλοιωμένες

  • Μας ενημερώνετε άμεσα στέλνοντας φωτογραφίες της συσκευασίας και αποστέλλετε πίσω το προϊόν, χωρίς να το βγάλετε από το κουτί του και χωρίς να το ενεργοποιήσετε. Μετά την παραλαβή του και τον απαιτούμενο έλεγχο των ανωτέρω, σας αντικαθιστούμε το προϊόν ή σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.


Παρέλαβα και το προϊόν είναι σπασμένο – αλλοιωμένο

  • Μας ενημερώνετε άμεσα στέλνοντας φωτογραφίες της συσκευασίας και της συσκευής και αποστέλλετε πίσω το προϊόν, χωρίς να το βγάλετε από το κουτί του και χωρίς να το ενεργοποιήσετε. Μετά την παραλαβή του και τον απαιτούμενο έλεγχο των ανωτέρω, σας αντικαθιστούμε το προϊόν ή σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας.


Το προϊόν παρουσίασε βλάβη

  • Απευθύνεστε σε οποιοδήποτε, εξουσιοδοτημένο από την κατασκευάστρια εταιρεία, επισκευαστικό κέντρο ή αποστέλλετε το προϊόν σε εμάς, ώστε να το στείλουμε με τη σειρά μας να ελεγχθεί από το επίσημο service. Τα έξοδα μεταφοράς τα επιβαρύνεστε αρχικά.
    Αν κατά τον έλεγχο στη συσκευή ανιχνευτεί κατασκευαστικό πρόβλημα, μέσα στις πρώτες 14 ημέρες χρήσης, αναλαμβάνουμε να σας την αντικαταστήσουμε και να σας επιστρέψουμε τα μεταφορικά έξοδα, τα οποία πληρώσατε για να τη στείλετε. Διαφορετικά, η συσκευή θα επισκευαστεί δωρεάν, αν η βλάβη δεν προήλθε από κακή/μη ενδεδειγμένη χρήση και αν βρίσκεται φυσικά εντός του χρονικού ορίου της εγγύησης (*Ο χρόνος εγγύησης διαφέρει σε κάθε κατασκευάστρια εταιρία).
    Η γνωμάτευση του εξουσιοδοτημένου επισκευαστικού κέντρου σε κάθε περίπτωση θεωρείται επιβεβλημένη.


Προξένησα εγώ βλάβη στην συσκευή μου

  • Βλάβες από κακή χρήση ΔΕΝ καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή και η επισκευή τους χρεώνεται. Η εταιρεία μας, ωστόσο, προσφέρει μέσω της συνεργασίας με το CitisAid πολύ ανταγωνιστικές τιμές για βλάβες εκτός εγγύησης.


Θέλω να υπαναχωρήσω από την πώληση και να πάρω πίσω τα χρήματά μου

  • Έχετε το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης από την πώληση, με μοναδική προϋπόθεση, να ΜΗΝ έχει ανοιχτεί η αρχική συσκευασία και φυσικά να ΜΗΝ έχει ενεργοποιηθεί η συσκευή. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται ΜΕΤΑ την παραλαβή του προϊόντος και έπειτα από έλεγχο των ανωτέρω. 
  • Δε μπορείτε να υπαναχωρήσετε από παραγγελία, στην οποία έχετε αναγγείλει βλάβη, πριν πιστοποιηθεί η αιτία αυτής.


Η παραγγελία μου ακυρώθηκε, αλλά δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα

  • Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται εντός 48 ωρών από την ακύρωση της παραγγελίας. Σας αποστέλλουμε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την κίνηση συναλλαγής, αλλά δε φέρουμε την ευθύνη του χρονικού διαστήματος που χρειάζεται το πιστωτικό ίδρυμα τήρησης του λογαριασμού σας, για να πιστώσει τα χρήματα.